Servis aparata za velikost delcev
Vse dokler nisem odprl paketa, je šlo kot po maslu. Po postavljeni diagnozi, sem v ponedeljek naročil rezervni del. Načeloma bi moral počakati na naročilnico za servis, a sem tokrat naredil izjemo in del naročil naprej. Res so potrebovali aparat pripravljen za delo kar se da hitro, da smo v dobrih odnosih pa tudi pomaga pri takšnih odločitvah.
Dobavitelju naročim naj dostavijo ''ASAP'' in mi sporočijo datum dobave, da se lažje organiziram. Še isti dan dobim info, da je bil paket oddan na UPS in ''tracking number'' paketa. Seveda takoj preverim kdaj bo pri nas, v sredo. Super, obisk pri stranki planiram v četrek, torej danes. Spet sem šel na teren kar od doma, saj sem imel vse kar rabim že pri sebi v avtu. Paket sem odprl šele pri stranki in ''šok'', spet nekaj novega. Hitro sem se umiril, saj sem pričakoval, da del ne bo popolnoma enak. To pa zato, ker je aparat že kar v letih, rezervni deli pa so se posodobili. Funkcija rezervnega dela mora seveda ostati enaka, so se pa tokrat ušteli pri poziciji pritrdilnih lukenj, juhu. Še dobro, da smo M+P serviserji navajeni takšnih scenarijev. Ocenim situacijo in se lotim dela.
Ko vse sestavim v prvotno stanje, naredim še nekaj hitrih testov. Servis se je sicer malo zavlekel, ampak na koncu mi je uspelo, kar je pa najbolj pomembno.
Aparat je polno funkcionalen in pripravljen za uporabo, stranka pa zadovoljna s hitro rešitvijo, saj lahko nadaljujejo z delom. PS: oba z uporabnikom se strinjava, da do junija, ko je na vrsti redni preventivni servis, naj ne hodim blizu ;)
0 Comments
Leave a Reply. |
MEŠANO NA ŽARUSLEDI MICategories
All
|